Sunday 5 March 2017

Kelas Tuisyen Waktu Petang Ku Bersama Cikgu Bella 2017

 *New Update* *New Update* *New Update*
*Pendaftaran untuk Tuisyen Waktu Petang Ku Bersama Cikgu Bella* akan diadakan pada hari Isnin ini *16hb Januari 2017.*
*MASA: 3.00 - 5.00 PETANG*
*TEMPAT : BALAI RAYA KG KIAWAYAN TAMBUNAN*

*Class akan bermula pada *17 hb Januari 2017(Selasa) jam 2.30 ptg.*
Kepada mereka yg x sempat mendaftar pada hari tersebut, pendaftaran boleh dibuat pada bila2 masa kelas tuisyen.
Siapa cepat dia dapat tempat adalah terhad.
Yuran pendaftaran : RM 8.00 sahaja.
For more info : 014 371 6214 (Cikgu Bella)
*Hello adik2  Saya Cikgu Bella 
New Tuisyen Class in Tambunan!*

*Waktu Petang Ku Bersama Cikgu Bella* ✨
Lokasi Kelas Tuisyen : 
BALAI RAYA KG. Kiawayan TBN
Tuisyen utk sekolah rendah sahaja.

Masa Tuisyen :
Selasa - Jumaat (2.30 pm - 4pm)

Subjek yg ditawarkan
-BI 
-BM
-Matematik
-Sains

Sila hubungi nombor tertera untuk pertanyaan lanjut ; Marbella@Cikgu Bella : 014 371 6214
*Class akan bermula pada *17 hb Januari 2017(Selasa) jam 2.30 ptg.*
Kelas Tuisyen dikendalikan oleh Cikgu Bella yang merupakan Pra-siswazah keluaran Institut Pendidikan Guru Malaysia.
Sy ingin memperkenalkan diri saya :
Nama : Marbella Justine 
Asal : Kg. Kiawayan 
Bekas pelajar : Sk Kiawayan / Smk Nambayan 
IPG : Institusi Pendidikan Guru Sultan Abdul Halim (Kedah)
Pencapaian : Pelajar Cemerlang Praktikum IPG (A+ setiap praktikal), Pelajar Cemerlang Akdemik (First Class/Dekan), Pelajar cemerlang Action Research, Penyanyi Solo Diraja.

Objektif tuisyen :
1. Bagi membantu murid-murid di tempat sendiri sebelum saya dipostingkan. 
2. Mengapa yuran murah? Sebab saya hanya ingin mengisi masa lapang saya dengan minat sy yg mendalam dalam pendidikan. Bukan untuk mengambil keuntungan. 
3. Saya ingin murid-murid didikan saya lebih berjaya daripada Cikgu Bella. 
4. Peace be with you!

0 comments:

Post a Comment